.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادعای عجیب مشاور هاشمی درباره دولت احمدی‌نژاد
 شمال نیوز: مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با نقد عملکرد اقتصادی دولت قبل اظهارداشت: زمانی که احمدی‌نژاد دولت را تحویل داد به اندازه سه روز گندم ذخیره داشتیم.  حجت‌الاسلام علی عسگری  در مراسم افتتاح پل معلق و جشنواره بهاره مشگین‌شهر اظهار کرد: دولت پوپولیستی شرایط خاصی را به وجود آورد به طوری که با 800 میلیارد دلار درآمد نفتی زمانی که احمدی‌نژاد دولت را تحویل می‌داد به اندازه سه روز، گندم ذخیره در سیلوها داشتیم.
 
وی افزود : دولت تدبیر و امید به عنوان یک دولت توسعه‌گرا تصدی‌گر کار را زمانی بر عهده گرفت که با اهداف ارزشی سعی بر گشایش کارها در حوزه اقتصادی و سیاسی بود تا یک توسعه پایدار و همه‌جانبه در کشور شکل بگیرد.
 
مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: به رغم برخی خرابی‌ها در دولت گذشته، تلاش دولت تدبیر و امید بر این قرار گرفت تا مشکلات و نارسایی‌ها یکی پس از دیگری برطرف شده و امکان یک توسعه همه‌جانبه و پایدار در جامعه فراهم آید.
 
عسگری با یادآوری اینکه بحث گردشگری به ویژه گردشگری زیارتی در کشور از یک جایگاه مناسب برخوردار بوده و امکان توسعه همه‌جانبه این بخش فراهم آمده است گفت: برخی از کشورهای توسعه یافته و یا درحال توسعه به قدری در صنعت گردشگری و توریسم پیشرفت کردند که امکان تصور این توسعه و درآمدهای حاصل از این حوزه غیر قابل توصیف است.
 
وی نمونه این کشورها را ترکیه اعلام کرد و گفت: حتی در کشور کوچکی همچون کرواسی که یک کشور کمونیستی بوده تا 70 درصد منابع درآمدی حاصل رونق صنعت گردشگری است.
 
مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: به جای اقتصاد نفتی باید تمام توجه‌ را به اقتصاد گردشگری و رونق توریسم متمرکز کنیم چرا که از ظرفیت‌های بی‌نظیر طبیعی، تاریخی و مذهبی برخوردار هستیم که نمونه آن مشگین‌شهر است که هم درحوزه تاریخی وهم طبیعی توانسته در نقطه اعتلای این صنعت باشد.
 
عسگری ظرفیت دامنه سبلان و گردشگری در این منطقه را با داشتن آب‌های گرم و مناظر طبیعی بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: هر چند دماوند اولین قله بند کشور است اما در رونق صنعت گردشگری سبلان از یک جایگاه و عظمت خاص برخوردار است.
 
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: باید نسبت به ثبت جهانی سبلان اقدامات جدی انجام شود تا این قله سرافراز بتواند جایگاه بین‌المللی و جهانی خود را دوباره احیا کند.
 
عسگری عنوان کرد: این منطقه از توان ممتازی نیز برخوردار است که قطعا دراین زمینه می‌توان توسعه و پیشرفت‌های همه جانبه را مشاهده کرد.
 
اقتصاد ترکیبی ایده هاشمی بود

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما امروز به یک اقتصاد ترکیبی نیاز داریم افزود: در جهان دو قطبی برای اولین بار هاشمی رفسنجانی حیطه اقتصاد ترکیبی را مطرح کرد و این شاگرد امام سعی کرد تا در این سه دهه این نوع اقتصاد در کشور با ترکیبی از اقتصاد تعاونی و بخش خصوصی شکل بگیرد.
 
عسگری در پایان سخنان خود گفت: این همان اجرای اصل 44 قانون اساسی است که قطعا به خروج اقتصاد دولتی کمک کرد و ترکیبی از اقتصاد تعاونی و بخش خصوصی فراهم می‌آید. /250فارس
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 ارديبهشت 1394
عجب واقعا عجب ... اي بابا يكي به اينها بگه عصر ديجيتاله ديگه دوران سازندگينيست كه مردم همه چي رو باور كنند
طلبه سابق مشهد 27 ارديبهشت 1394
این اقا روزی برای حذف رقیب (جناح چپ) در مشهد ایت الله شیرازی امام جمعه فقید مشهد را فقط به علت حمایت از رقبا اینها در صدا و سیما توهین می کنه و چند وقت دیگر به علت اختلاس یک اقازاده در دفتر طبسی می گوید باید درباره اقا زاده های فاسد کتاب بنویسم و بعد خودش نماینده می شود عاقبت فرزند بزرگش محسن چی می شود؟؟؟؟؟ عاقبت تند روی به فرموده امام افتادن در دام اسلام امریکایی است و بس..... (اقای عسکری منم اقایی حتما بنده را می شناسی بقیه حرفها در اینده....)
تیزبین 27 ارديبهشت 1394
به نطر می رسد نابود کردن کشاورزی، قطع جنگلها، ورشکستگی تولیدی های کوچک و متوسط، کوچک شدن سفره های مردم، رکود سر سام آور بازار خرید و فروش و... بیانگر ضعف و ناتوانی تیم اقتصادی دولت است.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
جناب تیزبین اختلاس های میلیاردی سریالی و نابودی کشاورزی با واردن کردن برنج باسماتی تا سیر چینی و نابودی صنعت و تورم افسار گسیخته حاصل عملکرد دولت شماست اخر تاکی میخواهید فرار به جلو کنید؟!!!
مهدیار 26 ارديبهشت 1394
آقای ناشناس بداند که ریشه اختلاس در دولت های دیگر است شاخه وبرگ آن را در دولت روحانی بیشتر خواهی دید.
مهدیار 27 ارديبهشت 1394
دلت آقای روحانی تا کنون از برکت تلاش دولت آقای احمد نژاد روزی می خورد. مطمئن باشند با تهمت و بی حرمتی از ارزش او کاسته نمی شود.
هرچه دولت آقای احمد نژاد بر رفاه و آسایش و سفره مردم آورد آقای دولت روحانی با تورم پانزده درصدی بر می دارد.
ول 27 ارديبهشت 1394
اینقدر همدیگرو نکوبید شما واسه کشور تلاش کنید فی سبیل الله
بنا 27 ارديبهشت 1394
روحانی تو که می گفتی صد روزه همه مشکلات را حل میکنم عزت به پاسپورت ایرانی بر می گردد تورم را مهار می کنم چی شد اخه مقصر نیست دولت پیر مردها است الزایمر دارند خرابه های احمدی نزاد را افتتاح کن تا این دو سال بگذرد تا مردمی نزاد بیاد دو باره ساخت وساز رونق بگیرد خدا نابود کند اونایی که مانع کار کردن احمدی نزاد شدند
ساداتی 27 ارديبهشت 1394
دولتمردان تدبیر و امید به جای فرافکنی و اتهام زنی ( ولو واقعی) برای حل مشکلات و حرکت روبه جلو تدبیر کنند و امید را در دل ملت زنده کنند.
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
عسگری توی شهر خودش محبوب نیست کشور جای خودش ... حرف زیاد میزنه ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.